Piti julkaista toi välissä kun netti vähän pätkii.

Nipsu ja Bella leikkii osa 1

Bella

Nipsu ja Bella leikkii osa 2

Hipun pennut mun sylissä

Ja ei koiria ilman kissoja! nämä ovat muuten kotia vailla.

 

Sitten käytiin Joutsassa. Tehtiin Nipsun kanssa lauantaina 10 km:n lenkki, josta suurimman osan Nipsu oli vapaana. Kyllä sen jälkeen sitä väsytti.

Ja kone ei suostu yhteistyöhön joten en saa tästä kuvia. Ostin vihdoinkin sen kameran eli nää kuvat on otettu canon eos 600d:llä. En vielä käytä oikein muita ohjelmia ku automaattia mutta pikkuhiljaa opin enemmän. 

Ei oltu tokossa viime viikolla mutta ollaan harjoteltu jonkun verran . Huomenna ois tarkotus mennä ja tämä onkin sitten viimeinen kerta . Toisaalta harmi koska oon laiska ihminen ja jos ei ole tommosta tavallaan minkä takia ois pakko harjotella niin ei oikein tule harjoteltua. Mutta jos tsemppaisin.  Ja agilityn alkeiskurssi alkaa tällä viikolla. Oon aika innoissani! Olis kiva jos joku kerta joku pääsis ottamaan siitäkin kuvia niin vois tänne laittaa.    Toisaalta kun tuo agility alkaa, luulempa että ei hirveesti muuta kun luoksetuloa  vähään aikaan harjotella kun mulla on hirveesti koulujuttuja mitä pitäs tehä. 

Sitten oon nyt kipeä että ei nipsu ainakaan kauhean pitkille lenkeille pääse kun porukat ei oo innostneita lenkkeilystä. Mutta yritän parantua keskiviikkoon mennessä. 

Ja jotta ei ihan sairasteluksi ole mennyt tein ainakin jotain järkevää tänään, nimittäin sulatin 2kg broilerin kauloja ja pussitin pienempiin annoksiin. Toissa perjantaina siis tuli liha-auto ja Nipsukin saa nyt vähän uutta ruokaa. Sitten sille pitäs nyt kasvismössöä tehä kun on enään 1 pussi jäljellä. No jos nyt ensin yrittäisin parantua.

Sitten Nipsu ilmotettiin vielä jyväskylän näyttelyyn molemmille päiville. Se on sen eka hallinäyttely, joten mua jännittää jo välmiiksi. 

Terkuin Hanna  :)